Vyberte si kategorii Menu
Účet Můj účet Příhlásit se
Košík 0 Košík 0 Kč
Proč nakupovat u nás?
Máme vlastní sklady U nás skladem znamená skladem.
Zboží odesíláme ihned Skladové položky každý prac. den.
Stabilní e-shop s tradicí Jsme zde již od roku 2004.
S nákupem vám poradíme Obraťte se na nás.
Kamenná pobočka v Jihlavě Přijďte se k nám podívat osobně.
Doprava již od 75 Kč A nad 5 000 Kč ZDARMA.
Osobní odběry zdarma Na naší pobočce v Jihlavě.
Pohodlný nákup S registrací i bez registrace.
Množstevní slevy Při odběru více kusů.
Platby kartou On-line i na prodejně.
Historie objednávek Pro registrované zákazníky.

Nejčastější dotazy

  • 1 Mohu si objednat po telefonu?
    Ano, objednávat můžete na našem telefonním čísle +420 566 466 069 v pracovní dny: Po–Pá: 8–16h
  • 2 Má Sportovniobchod.cz kamennou prodejnu?
    Ano, prodejnu sportovního obchodu naleznete v Jihlavě, na adrese: Mostecká 2204/22, 58601 Jihlava.
    Osobní odběry na naší prodejně jsou zdarma.
    Více informací naleznete v kontaktech.
  • 3Jak a kdy vyzvednout objednávku osobně?
    Osobní vyzvednutí je možné na prodejně sportovního obchodu v Jihlavě.
    Svojí objednávku si můžete vyzvednout ihned poté, co dorazí e-mail nebo sms, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
  • 4 Vybral jsem si zboží, můžu se pro něj ihned stavit?
    Pokud je vybrané zboží skladem, tak ano. Naše prodejna v Jihlavě má vlastní sklad, který je online napojený na náš e-shop. Takže pokud vidíte, že je zboží skladem, můžete si ho okamžitě vyzvednout.
    Přesto Vám doporučujeme udělat nejdříve objednávku, aby si vybrané zboží nerezervoval jiný zákazník.
  • 5 Kolik stojí doprava a dobírka u Vašeho obchodu?
    Náš SportovníObchod.cz se snaží nabízet svým zákazníkům nejnižší možné ceny dopravy, které jsou dle ceníků dopravců možné.
    Osobní odběry na naší prodejně v Jihlavě jsou a budou vždy zcela ZDARMA.
    Přehled cen dopravy nejdete zde
  • 6 Proč je dobré mít u nás registrovaný účet?
    Na našem sportovním obchodě je možné nakoupit s registrací i bez registrace.
    Registrace zákazníka slouží pouze a výhradně zákazníkovi, protože my žádná data registrovaného zákazníka nepoužíváme ani nezneužíváme.
    Díky registraci nemusíte v dalších objednávkách vyplňovat své fakturační a dodací údaje, kontakty ani e-maily. Máte přehled o nakoupeném zboží, k dispozici je kompletní histrorie objednávek včetně termínů odeslání i termínů objednání. Dále u každé objednávky naleznete číslo zásilky, kterou je možné sledovat online.
Nenašli jste odpověď? Zeptejte se nás na našich telefonních číslech nebo e-mailu.