facebook

Městské elektrokolo inSPORTline Devron 26122

Elektrokolo střední třídy pro běžné ježdění ve městě, odpružená vidlice, vysokootáčkový motor, páčkové řazení.

Dostupnost
3-5 dní
Cena s DPH
24 990,- Kč

Varianta:
Počet kusů:
Kód zboží:
2166122DH
Výrobce:
inSPORTline
Kategorie:

Městské elektrokolo inSPORTline Devron 26122

Městské elektrokolo Devron 26122 je moderní elektrokolo s hliníkovým 18,1" rámem a 26“ koly, vhodné zejména pro cestování ve městě.
Městské elektrokolo Devron 26122 disponuje pohonem na zadním kole, jehož výhoda spočívá v lepším přenosu točivého momentu, což zabraňuje případnému prokluzování předního kola i v náročnějším terénu.
Rovněž manipulace s předním kolem je snazší, díky čemuž zvládnete překonávat překážky, které se mohou v městech objevit (obrubníky, díry na silnicích, apod.).
Elektropohon nabízí 5 režimů dopomoci šlapání, které lze přepínat pomocí tlačítek přímo na řídítkách.
Aktuálně zvolený stupeň asistence šlapání můžete vidět na ovládacím panelu s LED diodami, který mimo jiné zobrazuje také stav baterie.

Baterie je však samotný základ elektrokola, bez kterého by nic nemohlo fungovat.
Proto je baterie nazývaná alfou omegou celého kola, jelikož se od ní odvíjí životnost, dojezd nebo i počet nabíjecích cyklů.
Městské elektrokolo Devron 26122 nabízí 10 Ah Li-Ion (36 V) baterii, s dojezdem až 70 km a více jak 1 000 dobíjecích cyklů.
Obě hodnoty jsou však proměnné, jelikož jsou ovlivňovány jízdním stylem, terénem nebo hmotnosti cyklisty, proto nemusí být uvedený dojezd vždy stejný, ale může se mírně odchylovat od skutečnosti.
Standardně se životnost baterie pohybuje okolo 20 000 – 30 000 najetých km, doby používání 4-8 let nebo zmiňovaných 1 000 dobíjení.
V současné době lze baterie už poměrně rychle nabíjet a tak nabití na 100% kapacity trvá přibližně 4 hodiny, na 50% pak přibližně 1,5 hodiny.

Městské elektrokolo Devron 26122 disponuje také řadou funkčních a bezpečnostních prvků, jako jsou světla napájená z baterie/dynama, zvonek, blatníky, nosič, stojan nebo kryt řetězu.
Nosnost dle normy CE je 120 kg, v nezávislém testování při užívání v souladu s návodem se však prokázalo, že jsou odolná až do nosnosti 150 kg.
Proto mohou elektrokolo Devron 26122 využívat i lidé mající problém s nadváhou.
V neposlední řadě je elektrokolo vybaveno čelisťovými brzdami Promax a páčkovým řazením Tourney se 7 převody.

Při nákupu získáte na rám rozšířenou záruku 10 let, na ostatní části včetně baterie se vztahuje pak standardní záruka 2 roky.
Během této doby Vám jakékoli části bezplatně vyměníme, pokud byly používány v souladu s pokyny v návodu. Samozřejmostí je i možnost využití pozáručního servisu nebo nákup samostatné náhradní baterie či adaptéru.

Upozornění: Baterii skladujte na stinném, suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C.
Před delším nepoužíváním ji plně nabijte a alespoň jednou za 6 měsíců opět dobijte na 100 % kapacity.

Technický popis:
- rám: hliníkový
- velikost rámu: 460 mm (18,1")
- vidlice: Zoom, zdvih 30 mm
- ráfky: 26" lehké dvojité
- řazení: Shimano Tourney 7S, páčkové
- převodník: 38T
- kliky: 170 mm
- přehazovačka: Shimano Tourney
- kazeta: Shimano TZ21 14-28T
- počet převodů: 7
- řetěz: KMC Z50
- brzdy: Promax V-brake
- řídítka: UNO, hliníková
- sedlo: Selle Royal
- představec: UNO
- sedlovka: UNO, hliníková
- pláště: Rubena Flash 47-559 26x1,75"
- světla: přední dynamo, zadní s baterií
- blatníky: plastové
- nosič: hliníkový
- další vybavení: boční stojan, zvonek, kryt řetězu, - ovládací panel s LED diodami
- velikost kol: 26"
- nosnost: dle normy CE 120 kg (150 kg nezávislé testování při užívání v souladu s návodem)
- hmotnost: 22 kg
- je šetrné k životnímu prostředí
- není potřeba mít řidičský průkaz ani registraci vozidla

Baterie:
model baterie: Phylion Walle-S
typ baterie: Li-Ion 36 V, 10 Ah
hmotnost baterie: 3,2 kg
dojezd: až 80 km
počet nabíjecích cyklů: až 1000
nabití na plnou kapacitu: 3,5 hodiny
nabití na polovinu kapacity: 1,5 hodiny

Elektropohon:
model motoru: Bafang SWXH2
pohon: na zadním kole
výkon: 250W
podpora: 5 stupňů

Funkce computeru:
indikátor stavu baterie
ukazatel stupně dopomoci šlapání

Poznámka: Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální/ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20°C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky, hmotnost cyklisty pod 70 kg.

Pohon na zadním kole
Motory v zadní části elektrokola patří v současné době k nejrozšířenějšímu typu a to především díky ideálnímu poměru cena/výkon. Zadní pohon je vhodný zejména pro jízdu v mírném terénu, ale také i pro ježdění po silnici a ve městech. Proto se elektropohon na zadní kolo nejčastěji montuje na trekingová nebo horská elektrokola, ale může se objevit i u kol městských.

Jednoduché ovládání
Trekingové elektrokolo nabízí 5 režimů dopomocí šlapání, které lze pomocí tlačítek „plus“ a „mínus“ ovládat přímo na řídítkách. Rovněž se zde nachází i indikátor baterie označený pěti dioadami. Jelikož se ovládací panel nacházejí přímo vedle gripu, ovládání je tak maximálně komfortní a jednoduché.

Zabudovaná 10Ah baterie
Baterie se nachází v zadní části elektrokola, zasazena do dvoupatrového nosiče. Díky tomu můžete standardně využít místo pro umístění košíku nebo brašny. Zároveň je s baterií v zadní části jednoduchá manipulace, což oceníte především při nabíjení.

Bezpečnost především
Bezpečnost však patří na první místo, stejně jako u běžných jízdních kol.
Proto je městské elektrokolo vybaveno účinnými čelisťovými brzdami nebo světly, která jsou napájena baterií/dynamem. Mezi doplňky pak patří zvonek, kryt řetězu nebo blatníky, která jsou zároveň pro městská elektrokola typická.